Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(18)
Forma i typ
Gry i zabawki
(17)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Dębowiec
(9)
Cieklin
(10)
Autor
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(6)
2010 - 2019
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Dzieci
(12)
6-8 lat
(6)
Młodzież
(5)
0-5 lat
(4)
9-13 lat
(4)
14-17 lat
(2)
Dorośli
(2)
Dzieci 3+
(1)
Dzieci 8+
(1)
Temat
Gry planszowe
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry i zabawy matematyczne
(1)
Humor
(1)
Kalendarz (rachuba czasu)
(1)
Miesiące
(1)
Moda damska
(1)
Odzież damska
(1)
Pory roku
(1)
Storytelling
(1)
Tydzień
(1)
Wyścigi samochodowe
(1)
Zabawki edukacyjne
(1)
Śmiech
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(7)
Gry i zabawy umysłowe
(6)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Plansze do gry
(2)
Gry dydaktyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(15)
Edukacja i pedagogika
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
18 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zgrana para / autor gry Martin Nedergaard Andersen. - Chwaszczno k/Gdyni : Alexander, [2019]. - 1 gra (1 plansza, 96 kart obstawiania, 124 karty obrazków, 120 pchełek, klepsydra) : karon, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x26x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Sprawdźcie jak bardzo jesteście zgrani. Szybka rozgrywka dla par, w której wykładamy na stół obrazki. Każda osoba w parze musi wybrać z tali obstawiania przymiotnik. Ten przymiotnik w zależności od rundy musi najbardziej lub najmniej pasować do danego obrazka. Wygrywa ta para, która najczęściej będzie wykładać identyczne przymiotniki i okaże się najbardziej zgrana.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cieklin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gorący ziemniak : familijny. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2016]. - 1 gra (plansza, gorący ziemniak, 165 kart pytań, 8 pionków, bączek) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja (3 strony : il. ; 21 cm).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Oto rewelacyjna gra na każdą imprezę! Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie! W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz! Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cieklin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Katapulty : gra zręcznościowa. - Chwaszczyno : Alexander [2023]. - Gra zręcznościowa (podstawka i słupek, wyrzutnie -3 szt., obręcze - 12 szt.) : karton, plastik, tektura. kolor ; w pudełku 5x16x26 cm + imstrukcja (4 strony ; 15 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cieklin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kot w butach : gra planszowa... bajka. - Chwoszczyno koło Gdyni : Alexander [2019]. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki, 1 kostka do gry) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x19x29 cm + książka (16 stron: ilustracje ; 15 cm) + instrukcja (1 strona ; 27 cm)..
Forma i typ
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cieklin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nie śmiej się! : junior : rodzinna gra planszowa. - Chwaszczyno : Alexander, [około 2020]. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
„Zepsuta pralka”. Jak zabrać się do jej przedstawienia? Czy pokażesz wirowanie gestami i mową ciała? A może będziesz musiał… zaśpiewać opis tego hasła? Czy Twój czarujący baryton wywoła salwy śmiechu wśród zgadujących? Czy zamaszyste ruchy biodrami sprowokują chichot u rywali? „Nie Śmiej Się” jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę. Wersja gry specjalnie stworzona dla młodszych dzieci. Hasła, które trzeba pokazywać są łatwiejsze niż w wersji dla dorosłych oraz powiązane z tematyką zaczerpniętą z dziecięcego świata – dużo postaci zwierzęcych oraz bajkowych. Gra dostosowana jest również dla dzieci nie posiadających jeszcze umiejętności czytania. Jedno z haseł na karcie przedstawione jest w formie graficznej tak, żeby dzieci wiedziały co mają przedstawiać na podstawie ilustracji. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cieklin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cieklin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pajęczyna; Łowcy motyli - Chwaszczyno : Alexander, [2020]. - 2 gry : plansza dwustronna; pionki 4 sztuk; kostka; żetony 20 sztuk; instrukcja
Forma i typ
Klasyczne gry planszowe. Chińczyk - gra losowa, w której strategia odgrywa drugorzędną rolę. Młynek - wymaga od graczy wyobraźni, planowania, przewidywania. To doskonała szkoła myślenia.
Pajęczyna: każdy gracz jest jedną z czterech nieostrożnych much, które wleciały w pajęczynę i próbują się uwolnić; wygrywa w niej mucha, która uwolni się pierwsza. <> Łowcy motyli: gracz stara się schwytać jak najwięcej motyli; wygrywa ten, kto po dotarciu na metę będzie miał ich najwięcej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dębowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pingwiny w akcji [gra]. - Chwaszczyno : Alexander, [2014]. - 1 pudełko ; 32X16 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
„Pingwiny w akcji” to 2 gry planszowe. Pierwsza gra - „Ucieczka z ZOO” polega na tym, że każdy z graczy ma swoją drużynę pingwinów, które chcą jak najszybciej wydostać się z ZOO. Zwycięzcą w tej grze zostanie ten, kto pierwszy przeprowadzi swoje pingwiny poza jego mury. W drugiej grze „Na ryby” pingwiny ruszają na połów ryb. Krążąc po torze planszy gracze starają się trać jak najszybciej na pola, które premiowane są żetonem - czyli rybą. Zwycięży ten, kto zdobędzie najwięcej ryb. W czasie połowu trzeba jednak uważać, by nie dostać się w paszczę rekina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dębowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pracowite pszczoły ; Leniwe żaby. - Chwaszczyno : Alexander, [2017?]. - 2 gry (1 dwustronna plansza, 4 pionki ; 1 kostka do gry ) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 20x29x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 22 cm).
Dwie gry planszowe adresowane do najmłodszych graczy, oparte na bardzo prostych regułach. Gracze muszą przejść przez tor planszy. W czasie drogi pokonują wiele trudności i przeciwieństw. Dzięki temu gra jest bardzo emocjonująca i zapewnia doskonałą zabawę nie tylko dla dzieci. Zwycięzcą zostaje ten, kto pierwszy dojdzie do końca trasy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dębowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyścigi bolidów : gra planszowa. - Chwaszczyno : Alexander [2015]. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
W tej grze każdy może zostać kierowcą formuły, przeżyć emocje wyścigów i odczuć smak walki o zwycięstwo. Każdy z graczy jedzie po torze własnym bolidem, decyduje o prędkości i stopniu ryzyka jazdy. Chcąc zwyciężyć kierowca musi pamiętać o tankowaniu i wymianie opon na pit-stopie. Liczne przypadki losowe i zdarzenia, tak jak w każdym wyścigu, zwiększają jeszcze przeżycia uczestników gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dębowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cieklin
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Poznajemy miesiące i pory roku. - Chwaszczyno : "Alexander", copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 29x19x4 cm + instrukcja (2 strony ; 30 cm).
Gra planszowa, zapewni świetną zabawę i wiele prawdziwych emocji zarówno dzieciom jak i dorosłym, którzy będą im towarzyszyć. Oprócz wspaniałej planszy, pionków i kostki, w grze wykorzystuje się wiele wspaniałych rekwizytów, m.in. puzzle, na których przedstawione są 4 pory roku. Dla dzieci bardzo cenne jest to, że podczas gry i zabawy uczą się nazw i kolejności miesięcy oraz ich związku z następującymi po sobie porami roku. To samo dotyczy dni tygodnia, których nauka wynika z zasad gry. Nauka i zabawa dla najmłodszych i dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cieklin
Brak informacji o dostępności: sygn. gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ale-Pary : Misz-masz. - Chwaszczyno: Alexander Piotr Pundzia, 2019. - 31 kart koła, instrukcja; 9x9 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Wiek graczy 3+; liczba graczy 2-4
Szybka, prosta gra karciana w której wygrywa ten kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami na każdej z nich. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Dębowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. gry (1 egz.)
Cieklin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Labirynt ; Myszki. - Chwaszczyno : Z.P. "Alexander", [2018]. - 1 pudełko (plansza dwustronna, 4 pionki, kostka do gry, instrukcja) ; 29x19x4 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Dwie gry losowe skierowane do najmłodszych. Zwycięzcą zostanie ten kto najszybciej dotrze do celu. Droga jest pełna niespodzianek, skrótów, przygód, ale też pułapek i niebezpieczeństw. Bajkowe tło i ciekawy scenariusz obu gier zapewnią świetną zabawę dzieciom i całej rodzinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dębowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zabawa w sklep to jedna z ulubionych rozrywek najmłodszych. W tej grze zasady są bardzo podobne. Otrzymujemy do dyspozycji plansze z rysunkami towarów i wypisaną ceną oraz zestaw banknotów i monet imitujących prawdziwe pieniądze. W zależności od tego na jakim polu stanie nasz pionek musimy kupić określony towar w podanej cenie. Zadanie polega na odpowiednim wyliczeniu gotówki przez kupującego oraz poprawnym wydaniu reszty przez sprzedającego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dębowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Moda i modelki 2 to ekscytująca zabawa w świecie mody, w czasie której rozwijasz wyobraźnię, kształtujesz gust i wrażliwość. Wizerunki 24 modelek składają się z 96 elementów i mogą stworzyć 331 776 oryginalnych, śmiałych lub zabawnych kreacji. Gra zawiera również 5 dodatkowych gier, które dzięki rekwizytom i ciekawym zasadom gry są doskonałą rozrywką dla dzieci i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dębowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Skok na bank - Gra Escape Room - (gra planszowa) - Chwaszczyno : Z.P. "Alexander" Piotr Pundzis - 1 pudełko 270 x 170 x 60mm, kart zagadek - 17 szt., czujniki alarmowe - 15 szt., plakaty - 4 szt., plastikowe zaczepy (wobblery) - 4 szt., zamek szyfrowy (zawieszka na sejf), sekretna koperta, księga wskazówek, czytnik wskazówek, taśma klejąca, instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Tradycyjnie pojęcie escape room oznacza formę gry terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z niego wydostać, np. otworzyć drzwi za pomocą tajnego kodu. Aby zdobyć kod, drużyna musi rozwiązać ukryte w pokoju zagadki. W naszej domowej, rodzinnej wersji nikt nikogo nie zamyka, ale reszta zasad zostaje taka sama. Dalej musicie rozwikłać szereg łamigłówek, żeby znaleźć rozwiązanie. Wrażenie jest zatem łudząco podobne, a przy tym gra jest zupełnie bezpieczna i bezstresowa. Stosując się do instrukcji na poszczególnych elementach, zamieniacie cały pokój w interaktywny świat gry. Zagadki oraz ich rozwiązania znajdują się wszędzie wokół was. Każdy zestaw jest inny i zawiera wszystko, czego potrzeba, żeby stworzyć najprawdziwszy escape room we własnych czterech ścianach wciągające zagadki, tajemnicze wskazówki i zaskakujące materiały pomocnicze. Tu nie ma planszy ani talii kart. Elementy gry rozwiesza się na ścianach, rozkłada na półkach, parapetach, na podłodze. Zdarza się, że niektóre rekwizyty pozostają ukryte, aż zawodnicy odnajdą je w pokoju, który przestał być zwykłym pokojem, a stał się integralną częścią gry. Dzięki zawartości każdego zestawu można też stworzyć niepowtarzalny klimat właściwy dla danej przygody. Dzięki czytnikowi wskazówek gracz nie ryzykuje także, że utknie gdzieś i nie będzie mógł dalej wykonywać zadania. Jeżeli jakaś zagadka nastręcza większych trudności, można zawsze zajrzeć do podpowiedzi. Jedyne co traci się wówczas to dodatkowy czas, przez co w finale zdobywamy mniej punktów. Kupując ten zestaw stajecie się częścią elitarnego zespołu włamywaczy i kasiarzy. Wasza reputacja sprawia, że każdy bank na świecie drży na sam dźwięk waszych imion. Do szwajcarskiego banku SOVO przybył właśnie transport dużych ilości złota. Kosztowności złożono w doskonale strzeżonym skarbcu pod stałą obserwacją. Czy udowodnicie, że wasz zespół zasłużył na swoją legendę i przeprowadzicie skok stulecia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dębowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Słowo daję [Gra] - Chwaszczyno : Z.P. "Alexander" Piotr Pundzis, 2018. - 1 pudełko ; 24x25x6 cm.
Czy jesteście gotowi na ekscytującą grę słów? Sprawdźcie czy myślicie podobnie i czy wasza wyobraźnia powędruje w tym samym kierunku. Używając tylko jednego wyrazu musicie naprowadzić swoją drużynę na słowo klucz. Myślcie szybko i błyskotliwie. Pamiętajcie, że to co wypowiadacie może zostać wykorzystane przez waszych przeciwników! Oni również próbują odgadnąć dokładnie to samo hasło. Uważajcie zatem. By przez przypadek nie podsunąć im wygranej na tacy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cieklin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej